Sunday, June 20, 2010

THE UNIQUE OF FACEBOOK

sedang sedap on9 facebook...tibe2 abg R tanyew,,,
abg R :hny kaw ingat ag AQ...HAHAH
HF :mesti la ingat doe,,,aku penah chenta mati la konon2 ngan dye,,,
abg R : dye ade facebook la
HF:yew kew?manew?HAHHAA (teringin jugak nak stalk)

so dapat la stalk jejake itu,,,HAHAHA (MENTAL)
wahh,,senang hati kot dye skang,hahaha,,bgus la,,(aku kesah apew)
hurmmm....papa mesti suke punyew..hahaha..sowi papa,,as i told u..its hurt n i never turn around..
he is nice guy but i dunno y i hate him..hahaha(kongkong tp aku x kesah pown..xbg aku cakap kasar2(ini aku kesah)..nak sentimental jew,,manew bole tahan)..well AQ,,lame kot ngan dye
wahahhaa
tapi sume pown MENTAL juga...bkn apew,,zaman kanak2 ribena dulu,,,hahaha..one thing la AQ,,i x pena la burok2 kan u...n i noe most of ur friend mesti cakap i BITCH punye,,(ye la,,lelaki..asal pmpuan wat hal mesti dye salahkn pmpuan walhal dirisendiri y salah) memg aku yang wat hal sebab aku TAWAR HATI,,(love u less n less)..i never believe ol ur pwomises...(laki kuat kencing)..
ill never turn back to u because i do believe 2nd chance is BULLSHIT..once u break my heart its mean u give me a shit then i will give u double triple shit back,,,

terkejut juga bila melihat anda masih berhubung dengan adek sepupu saye,,MENGAPAKAH?
masih mencari KAH??SUDAH LAH..buang masa saja LAH..afraid to have another 1 LAHHH

bak kate kak tikah
"buang mase je kite kenen2kan hany ni..gaji 7 angka pown dye tolak"

HAHAHAHAHA

NASIHAT IMAM KEPADA ABG AZLI
"kawen tu tuntutan agama,,sampai mase kene kawen...sunnah nabi tue,,kalau kite cukop syarat tapi x laksanakn maka kita x ikut sunnah''
dengan pantas,,,dengan pantas kak tika pandang aku lalu berkata "dengar tue?"
aku senyum MENTAL...dlm hati berkata "ni sume yo!poning"

ntah la...ngarot2.....sebab dye dayh YOPPPPPOOOONNNIIINNGGG!

xoxo,MENTAL GIRL

No comments:

Post a Comment