Tuesday, June 8, 2010

no one can replace u

hurmm,,post kali ni tetibe jew teringat kat arwah nenek saya yg telah menjaga saya dan mendidik saye macam2..=)

macam manew bole teringat eyh? sebab terbace wall post apul kat facebook,,nenek dye sedang saket,,teringat waktu wan saket dulu,,hany jarang adew kat rumah sebab hany dok asrama..kali terakhir wan datang hostel hany ingat lagi wan bawak KFC n bawak shukri =)
wan dayh uzur sangat dayh waktu tue,,atok n acu pown adew..saat terakhir wan pown hny x bnyak bersama ngan wan,,hny bz nak prepare for SPM..terkilan rase nyew x dapat nak jage wan,,waktu wan masih hidop hany selalu ngelak nak urut kaki wan sebab hany x reti urut.. HAHA n wan selalu cakap hany ni x dengar kate,, the one y panggil hany 'FARHANAH'..selalu bukak cerita lame2..kantoi kan everybody,,hahaha..

dulu hany x reti sebut name sendiri "name shaye ani papanah" HAHAHA..the one thing i miss bout u when u comb my hair,put a powder at my face,suapkan hny makan,be there when i need sum1 to share a problem..ouh i miss u..

the the u died hny x sempat nak tengok..hany dapat taw lambat..hany adew kelas tambahan n hany off handphone..wat past is past..life must go on,,
hari ahad wan meningal..hari jumaat tue hany adew instinct nak kol rumah..but diowank katew wan x tido..pelik juga napew wan selalu tido,,hny mara n lastly diowank bg jugak hny cakap ngan wan,,

wan : hany sehat?
hany: sehat la,,wan??
wan:baru kuar hospital
hany:ouh (patot la diowank x bg aku cakp ngan nenek aku,,x nak bg aku risau katenyew)
wan:hany dayh makan?
hany: dayh..wan??wan makan taw,,jgn x makan,,nanti saket lagi,dengar cakap diowank yang jage wan,,
wan:ok(sayup jew,,aku taw dye nangis)
hany:makan la chicken chop kew,,fish n chip ke
wan: (gelak)

perbualan terakhir aku ni aku akn ingat sampai bile2...

beliau telah pergi pada hari ahad sehari sebelum paper biology SPM 2008
AL-FATIHAH

2 comments: