Monday, June 7, 2010

tidak menyesalkah anda?

wahai rakan2 di mukabuku,myspace,friendster or wat ever,,saya x cantik,,x pandai,,so x nyesalkah anda berkawan ngan saye?saye sombong,,saya x punye ape2 kelebihan,,saye x seperti gadis SEVENTEEN..x menyesalkah anda berkawan ngan saya?? saya hitam..x nyesalkah anda??saye suke memakse,,x menyesal kah anda?fikirkan lah sebulum tambah saye sebagai rakan anda..kerana akan menyesal seperti manew mereka2 y sudah menyesal mengenali saye,,saya x sesempurna gadis2 MTV y menjadi kegilaan sume..x menyesal lagi kah anda?? jangan hadir dalam hidup saye kalau anda hadir untok BLAH setelah mendapat ape yang awak mahukan..saye insan biase..x adew keistimewaan..jangan hadir dalam hidop saye kalau awak hanye kasihan melihat saye kerane saya x perlukan sume itu,,jagn hadir kerana apew y saye adew tapi hadir kerana segala2nyew adew pade saye...jgan hadir untok kecewakan saye kerana saya sudah pernah saket dikecewakan..jadi sudayh menyesalkah anda mengenali saye?? kalau menyesal tolong pergi dari hidup saya dan ketahui la saya x pernah menyesal mengenali anda semua,, kerana anda sume penah beri sedikit kasih sayg kepada saye,,malang nyew anda menyesal,,
dengarlah nasihat dari saye si x cantik bodol malah cacat mental ini,,jangan lakukan ini pada org lain,,kat saye x pew,,sebab saye lemah =) kalau org lain..u will pay for this! trust me,,wa goes around comes around..mungkin anda sedang bongkak dan riak sekarang sebab x penah kene lg tapi bile awak dayh kene awak akan MENYESAL...jadi menyesal kah anda bila membaca ini?

5 comments:

  1. saye ta menyesal kenal awak malah saye berbangge kerane awak approve saye kat facebook beberape hari lepas. =)

    ReplyDelete
  2. hehe
    kalau awak nyesal nanti jgn salahkan saye,,
    saye mintak maaf la apprve awak hari tue =)

    ReplyDelete
  3. saye tak penah menyesal pon awkk...=0

    ReplyDelete
  4. sbb xmenyesall jumm smileeeee lelebarrrr...
    =) =)
    hee~~

    ReplyDelete