Wednesday, May 12, 2010

To fill the hour -- that is happiness.

hey! lame x update,,,semester break dayh mu
ive done with my final exam!hoorreeeyy!!!well,,,cuti ni nak wat apew yew?
owh ive a lots of things to do,,heeeee....
btw,,,cuti2 ni...saya sangat2 rindu kat HOUSEMATE saye,,,
mereka adalah:

1- jantung hati
2-buah hati
3-penyedap hati
4-mama papy
5-BAHAN saya
6- no words can describe how much i miss both of you

they are NOOR FAIDZAA and SITI NOOR ADILA

i miss the word came out from PAE,,which is 'hang tu miang,,gatal..aku tampo jugak pompuan ni'

i miss the word came out from DILA,,which is 'paham x!'

heee i do miss my classmates a.k.a anak2 ku

1-rawaida (belakang rumah jew)
2-joe
3-ammar
4-hazim
5-aiman
6-ron n his motha

well...bowin doe!

KEDUTAAN CHINA
setel kan visa nak holiday ke china. then,i received 1 msg,,its from beloved SA,,
"shah g kL 1300 ni"
wtf!haha..seronok!
tomorrow g jumpew la..=)
i spent my all my day with u...

FUNNY!
1-lepak secret recipe x sampai 15 minit
2-ingatkan babah shah habeh meeting kowl 0100pm rupe2nye kol 0530 pm
3-lepak kat LRT n havin melt chocolate indulgence
4-haus but we dun have drink...
5-lepak a&W kat bangsar..5 hours we lepaking there..
6-its nice when u talk with me like..sharing your story with me

PWOMISH i will take of myself..

well,,thx for be part of my life peeps! HAPPY HOLIDAYS!
TO DEAR SA : ily GHOSTBUSTER!


1 comment: