Tuesday, May 4, 2010

REMUK

ok la wat ever,,,i x kesa pown,,

call mama

hF : mama kete x bole start
mama :jaga la kete tu elok2,,,
hF : saye lupe tutup lampu
mama : sudayh la,,,selalu macam tu

point is,,saye jage,,tapi menda dayh nak jadi...naseb baik adew abg boy n his fwen,i ask help from them..diowank pown cakap kene adew kabel jumper..hah?apew tue?saye x taw la,,,,
then jumpe pak cik anjug,,,

hF : salam,,pakcik..bole tolong sayew x?
pck : adew apew hany?
hF : kete x bole start...=(
pck : napew?
hF : abg boy katew may be battery problem
pck : ptg nanti pck tolong jumper kan

again,,,word jumper?sayew taw jumpe tue bju yang adew hoody,,more likew sweater,,rupe2nyew in otha word jumper tue kabel untok kereta...

PAPA

hF : papa keta x bole start
papa:napew?
hF : bateri kot,,hny da mintak tlong pck anjung..if x bole cam new?
papa:dun worry papa dtg esok
hF :janji?
papa:junja,,,
hF : papa!!!!!!!!
papa:janji,,dont cry..mms me ur pic...i want u smile =)

1800 SM2

pck : hany bukak tempat enjin
hF : kat manew eyh pakcik?
pck : x taw kew?
hF : =| x..(.gah!!! malu nyew,,,)

then kete bole startmmg bengkel,,,1st tyme g bengkel without mama,,,harith,,kitika,,,=(
rase lain sangat2 hny dayh l;a x taw pasal kete,,,,then say thx to pck,,,

LEGA

sedang ku berehat diatas katil,,,cengkerik berbunyi,,,
hurmm,,,sapew lg nak maki aku ni..yewww,,,,tepat!!

unknown : dayh sampai kL
hF : bgos la...SA keta x bole start td,,(bgtaw dgn harapan dye akan tanyew mcm manew keta tu & bagaimana keadaan aku,,HAMPA)
unknown :padan muke.aku da cakap,keta tuex servis ag...da dok jalan merata.minyak hitam entah adew ke tidak(marah again)

the words AKU menyebabkan AKU teros rase macam AKU ni degil sangat x dengar katew,,x pew la,,,kaw bukan kesahkan AKU pown...''x bole jupa x pe la.kesa'' come on la,,aku nak gile jupa kaw kot,,,when kaw cakap mcm tue...hati aku mcam MALAS NAK LAYAN PERANGAI kaw...gah!!!aku taw aku ni nobody kat sebelah kaw..x dew aku pown kaw kesah apew,,,but plizz...for once...bg aku rase yang aku ni kadang2 diperlukan dalam hidup kaw,,,FULLSTOP!

No comments:

Post a Comment