Wednesday, August 25, 2010

KE''REMPITAN" MELANDA DIRI

this is wat happen today
mak cik guard uitm okeh
keluar2 dari bilik dye then nampak aku sebagai sasaran
katenyew aku memakai pakaian yang kurang sopan
lantas aku membidas bukan untuk kurang ajar tapi untuk mempertahankn diri
sebab dia mcm nak kalah,,dye pown panggil la pegawai dye dan buattuduhan aku melawan dia..
WTF?? dayh kalah cari back up
tu lah ORANG MELAYU
tapi ape kan daye saya juga MELAYU

nak cakap la kan,,manusia zaman skang mcm x reti nak cakap or tegur org elok2
dye bikin diri SUPER HOT STUFF!
wat ever!! lain kali kalau kite nak org hormat kite kite kene lah hormat org jugak
x kira la kaw yue ade pangkat BESAR dalam UITM n bole men saman2 org or ape pown lah kuasa kau tue tapi jgn tunjuk KUASA sangat lahhh
X KEMANA LA WEYHHH!
MULAI ESOK PELAJAR PEREMPUAN KENE PAKAI TURTLE NECK KAT KUALA PILAH
NANTI NAMPAK LEHER PULAK THEN MENDAPAT LAH KAW SURAT SAMAN
ADE PAHAM???


then sebab today aku LANGSI
so dila pown bawak aku naik moto LC joe..thx babe
dari pada melang kew beting,,
sejuk
ouhh my gucci!
seronok gile!!
suke suke suke!!



No comments:

Post a Comment