Wednesday, April 21, 2010

its suppose to be a GIRLS DAY OUT

mengambil keputusan untuk keluar malam ini pada pukul 0530 ptg...
sangat terkrjut yew sebab saya mahukan mcflurry,,,huhu
masih demam tetapi saya sangat2 mengidam,,,,memandangkan esok x dew test maka,,,kami buat kputasan untok keluar,,,ngeeee,,,,,,,,,,

SA : hny kat manew tu?
hF : kat umah..siap2 nak kuar
SA : nak ikot,,
hF : x payah la..esok adew test,,,
sA : tido ah,,,
hF : jum ah ikot
sA : x maw...nak tido
hF : btol?kalu nak ikot..siap2 cepat


p/s : maka tidak menjadilah girls day out kami,,,walaubagaimana pun kami tetap gembira..

saya drive waktu pergi ke mcd,,walaupown rabun dan demam saya gagahkan juga,,dalam perjalanan ke destinasi yang di tuju,,,,kami bertembung dengan 'rakan2' FAE,,hahahah...sampai disana kami order lantas menjamu selera,,,

REFILL AIR COKE

F : assalamualaikum,,,kak nak refill air..
hF :mampu tergelak,,,

samapi di meja
SA,D,hF : gelak beramai2.....

hF : SA,drive la...
D : shah,hang bawak la,,
SA : kalau aku bawak,,,aku kene isap rokok,,kalu hany bawak aku xisap rokok..

dalam perjalanan pulang,,,SA drive kereta,,,sebgai ganti SA bole isap rokok....kami lemas beramai2,,,
di dalam kereta kami menyanyi bersama2,,,,housemate saya mahu terkencing tapi beliau takot nak bgtaw SA sebab beliau takowt SA mara,,walhal SA pada hari ini mempunyai mood y sangat baik..

p/s : sA tidak sedar,,D telah merakaqm lagu2 y kami nyanyikan dalam kereta td,,hahaha

SA GOODLUCK 4 UR FINAL EXAM!!

No comments:

Post a Comment