Tuesday, April 20, 2010

a day before FINAL EXAM


SAYA DEMAM,,=,( ESOK NAK FINAL,,,,TAMBI BETOL....
OWHHH..g unit kesihatan,,,then dye bg ubat la,,,,makan ubat,,opsss,,,ubat tggal dalm keta

SA : jum kuar makan,,
hF : jum ah

saya x makan sebab saya x nak muntah..=( sangat sakit bila muntah,,,
so, kami pown ke McD,,,owh yew,,lupe pule esok final,,tapi peduli apew...yang penting pewot,,hahhaa

abg mcd : makan sini ke take away
sA : makan sini
hf : bubur ayam small
sA : big mac set
hf : add on coke k
abg mcd : RM13.60
sA : ada duit x?
hF : adew la,,,,,,


muwah ryte??
pelik doe
hahaha
may be sebab saya demam,,,hahhaa
sA kate abg tue kawan dye,,wat ever,,,,
hahhahhahhhaahh

sangat pening kepala,,,saya selsema serta batok,,,
sorry SA....mmuaaahhxxx i love u ngeeeee

No comments:

Post a Comment