Friday, January 28, 2011

something that you will not understand

haha..sangat lawak rase nyew bile kie terpikir masa kebodohan dan keanak2 kan saye :)
until now masih ade lagi perangai bangang y x bole saya tinggalkan..
hari ni saye ade "terbuka" facebook 'kawan' saya
HAHAHA
to be honest is my ex..i dunno kenapa la still nak bukak jugak page dye tue..padahal dayh lame la kan :)
tergerak hati selepas agak panas hati ngan seseorg..(x baik sebenarnye buat mcm ni)

we separate afta i decide to continue my stdy at uitm ..
on our 3rd year anni :')
damn! sumpa lame...HAHA LAME
back to the FB thinggy...
terbaca pulak status dye kann,,,,HAHAHA

"its been a year without love, they send u to fill my emptiness..girl, u are wonderful than other girl i ever met.ily just the way u are"

oh how sweet :)

then post kat bawah2 tue ramai la komen kan...then ada jugak terselit name i..rase nak print screen je
HAHAHAH


lebey seronok lagi now GF dye adalah girl y selalu jadi masalah dalam relationship kitorg dulu
so i make a good step to leave him
btw lelaki2 sekalian...korang memg mcm ni ea??

ni lagi yang dye n kawan2 dye beborak(sebelum dye kapel)

status FB : still hoping
kawan : rujuk je la
AQ : x nak aku
kawan :kesian HANY
AQ : bukan HANY..aku x layan dye da..ni budak kolej aku
kawan : asal?
AQ : minat
kawan: macam tu pulak..
kawan 2 :
lor...aq ingt kat ex ko..
hm gus la..jage la lek lok..and pasni jgn la ko wat cm mne terjadi dulu..mean aq aq ex tu y due2 sekali ..kemak2..ex ko tue kenal kan la kat aq..ley aq wat kenduri+santau pompan tu ..wakakakaka
AQ : amek la kalau dia nak kau tue.
kawan :pan*** ...babi la kaw AQ
AQ : dia makan babi
kawan : ko amek la babi tu..aq x nk


x pe la..ter emo plak kann
kalau x belaku pekara2 mcm ni saya x kan bertemu ngan
SA :)
allah maha adil

ea..tibe2 kan tingt plan nak pakai afta CNY ni bersedia kah??
OMG

No comments:

Post a Comment