Saturday, January 30, 2010

the colourful rainbow!


bangun pagi gosok gigi cuci muka terus mandi pakai baju minum kopi pegi study sekarang...
(math n bio)chayok!chayok!
turun lunch,,makan sikit sajew,,,x lalu=( makanan kat kampus x sedap,,,pedas,,tapi bersyukur atleast adew makanan,,to abg azam hahaha cepat2 ah kemukakan cadangan pelbagaikan lauk di kafe,,,,huhuhu

go go azam go go go azam!hahahahahaha

ku pergi usha dalam loker...wah!terabur doe!hany..kemas sayang....bersepah2 weyh...afta kemas...omg!!!lai datg umah!im sorry babe!i didnt mean it...i love u my fwen..owez will..
ok aku admit aku dayh x selalu ngan kaw,,,honestly babe,,i still need u as u are...


di hati ni ingin keluar meronggeng,,ain..teman bole sayang...hany nak beli barang 4 umah...
hf:ain,,nak g jauh sket x?bowink kot pilah
A:aku x kesah....
hf:aku nak beli barang sket..
A:ok

dayh sampai..beli barang..solat kat petronas,,,
blah blah blah,,lapar kot,,
omg mcd!nak!tapi dalam purse adew rm2 jew,,
hahaa
nak rm1,,,bole beli bubur ayam,,=(
kesian saye,,,,,lapar.......

sA:kite lalu jew ah depan mcd kayh..
hf:x payah.
sA:hF ni la mcd..
hf:(bukak tingkap) wah sedap nyew mcd..sape bole belanja saya makan mcd,,
sA:shah berhenti kereta nanti...
hf:jangan!
sA:nak makn kat manew?
hf:manew2 la shah..hny x mampu dayh ni
hahaha

lalu depan johan seafood

hf:wahhhh sedapppnyeww
sA: (uturn to the restaurant)ni la budak y jerit td
hf:omg shah!!(blushing) sumpah malu doe!!!
sA & A: laughing!!

then shah blanje makan...thx,,hahahah nanti hny repay back ok...=)


No comments:

Post a Comment